söndag 30 augusti 2009

Ytterligare ett personlighetstest

Hittade ett till personlighets test, men här skulle man svara på 200 frågor och sedan kontaktar dom en. Ska bli intressant. Jag gjorde för flera år sedan när jag sökte till dåvarande securitas och jag fick göra olika sorters test. Deras personlighetstest bestod av 800 frågor, sen var det stresstest, IQ test och fys test. Det jag ångrar idag är att jag inte tog reda på svaret, man kunde få det hemskickat till sig om man kontaktade det företaget som utförde testet. Jag klarade alla tester där galant, till slut stod det mellan mig och en annan tjej. Tyvärr fick hon jobbet. De uppmanande mig att söka igen nästa gång, men tyvärr kom sjukdomarna emellan.

Ibland undrar man om livet sett annorlunda ut idag? Det finns ju en del såna val man gör i livet som man sen undrar över, vad hade hänt om jag gjort så eller så? Det är ju många val man ställs inför här i livet. Alla gånger väljer man ju inte rätt stig men alla har vi ju våra stigar vi vandrar på.

3 kommentarer:

  1. Ja du, visst är det så att man emellanåt ställs inför val i livet. Ibland vet man inte riktigt vad man ska satsa på samtidigt finns det ju inget rätt eller fel. Är nog så att vi måste satsa på det val vi gör eller välja bort det, stå för konsekvenserna... erkänna för oss själva att det inte var ett lyckat val. Ingen kan ju tala om för oss hur vi borde ha gjort och vi bör akta oss för att välja till andra. Exempelvis inte låta våra barn leva sitt liv... utan få vara självständiga! Bara frihet kan göra oss lyckliga. Visst ibland vacklar man och då hade varit skönt att ha ett rätt svar... men vill vi känna oss tvingade? Kram

    SvaraRadera
  2. Hur är det med dig Cissi tittar och väntar på uppdatering. Har du varit hos doktor än undrar jag? Ingela

    SvaraRadera