fredag 21 augusti 2009







Det var riktigt gott med svenska kräftor, mätta o belåtna är vi nu..En liten bild på några härligt goda svenska kräftor, små men oerhört goda. Lite Jansson till förrätt- Slinker alltid ner. =o)
Sätter ett passande citat här från "anonym" Som är väldigt sann.
"Livet kanske inte blev det party vi hade hoppats på, men vi kan lika gärna dansa medan vi ändå är här"

Jag är absolut säker på att Irene och de övriga jag tyvärr mist alldeles förlorar sitter på ett moln och tittar ner på mig, o ger mig framförallt styrka. Ja Irene var min verkligen en bästa vän. Vi kunde varandra utan och innan. En sak som jag alltid kommer bära med mig är hennes underbara sångröst, när vi var ute sjöng hon alltid: "Thats Whats friends are for" till mig.'

Nu säger jag godnatt.. för idag.. mätt o trätt har vi nu lagt oss för att mysa med en film.

















2 kommentarer:

  1. Tack för att ha fått ta del av ett tjusigt bildspel. Det är ju tydligt att du facineras av kontraster... och det är ju också det som ger livet just liv!

    Trevligt att ha varit inviterad till kräftskiva så här digitalt ;-)

    anonym Ingela

    SvaraRadera
  2. Nya bilder att njuta av och att försjunka i. Som du ser har anonyma Ingela varit på besök :-)

    SvaraRadera