tisdag 18 augusti 2009

Tisdag kväll

Så då var denna dagen snart också gången, idag blev det mycket, är helt slut nu, Vi började dagen med att köra och äta varsin stekt sillamacka. Mmm.. dom är så goda.. Passade även på att inhandla till kvällens middag, deras fiskspett. Dom är väl värda sitt pris. Idag blev det lax och tonfisk o lite grönsaker på det o sen lite av våra egna potatisar i trädgården. *mmm* gott... Var hos läkaren sen, inget direkt positivt, även han tror på en sjukpensionering. Hallå, jag är inte ens 34, jag vill också kunna jobba, iaf något litet... Nu skulle jag verkligen vilja ha Irene o ringa till. Gud vad jag saknar henne... Hade på mig armbandet jag gav henne i present nu när hon fyllde år, ville känna att hon var med mig... Det vet jag att hon är ändå..

Sen blev det lite shopping... kläder.. Inget passar ju längre, jag går inte upp i vikt... men jag tröstade mig iaf med lite nya kläder. Ibland får man unna sig något och det gjorde jag idag.. Dyrt blev det, men det får man ta.. Måste ha lite uppiggande också... i allt negativa..

Nu ska jag sätta mig o äta de goda spetten. Ska bli mums...

1 kommentar:

  1. Låter som om du har haft en bra dag! Trots funderingar om sjukpension. Du har fått en hel del för kroppen... Nya kläder, fisk, och sill i synnerhet hör absolut även till våra favoriträtter. Ja, Irene är säkert med dig med eller utan armband, men det blir ju liksom mer konkret, något att ta på och minnas. Gokväll önskar Ingela

    SvaraRadera