onsdag 12 augusti 2009

Kväll

Äntligen var denna dan slut, det har varit många lååånga timmar idag,... puh.. Har knåpat halva dan, jag ljuger inte på mitt intyg till F-kassan. Det är lika ångestliknande varje gång...Hur mycket ska man skriva, dom bör ju veta en hel del vid detta laget. Haft sjukersättning sen 2001. Och nu är det dags igen... 14 års historia som ska med... och det är ju inte så att kroppen blir bättre..nä det tillkommer ju en massa också.. =/
Passade på att skicka in till kommunen också om förlänga p-tillståndet..riktigt trevlig kvinna jag pratade med.. Ibland är även tjänstemän/kvinnor trevliga =o)

Sen blev det en kurs som avslutning på kvällen...Intressant... men nu är både jag och kroppen slut. Har lagt mig i sängen på värmedynan, som balsam för själen..

Imorgon väntar en grillning hos lillbrorsan. Ska bli kul o gott... Ser framemot det redan.. Så gott folk, det blir en tidig kväll ikväll...

1 kommentar:

  1. Hade varit kul om du berättade lite om dina katter och din hund. Antar att de betyder väldigt mycket för dig.
    Ingela

    Förresten var fann du "Reaktioner" Den finessen kan jag inte hitta.

    SvaraRadera