söndag 23 augusti 2009

Då var det söndagkväll

Nu börjar helgen gå mot sitt slut, och Patric börjar jobba imorgon. Vi firade med en "sista" grillning ute med lite öl till. *gott* Det har varit både en skön och tuff helg. Igår kom vi äntligen ut och handlade lite blommor, massa perenner och lite annat. Det ska bli roligt att se hur det växer. Satte ut i öl i plastmuggar försäkerhetsskull. Ett supertips till er med mördarsniglar på tomten, men där var inga idag allls. otroligt men sant. =o) Fick sen höra att vi bör gräva upp vår passionsblomma, den överlever inte vintern. Jag kan bara säga den är STOR!!! Så hur man ska få in den hel ja de blir ett spännande ögonblick....





Lite av vårt inköp av växter. =o) Jag gjorde t o m ett eget litet dekorationsblomsterarrangemang. =o) De e riktigt roligt, gjorde mycket kreativa arrangemang tidigare. Tyvärr försvann lusten, men kanske den är på väg tillbaka,,, *hoppas*




Igår blev grinden också klar, den ska bara sättas upp, så flitiga har vi varit lite iallafall i helgen. Idag har vi bara haft en lslppedag förutom att gräset blev klippt. Avslutat med en god grillad karre´


Våra djur fortsätter mysa tillsammans.. Det är en härlig syn hur dom ligger så nära varandra.. Det trodde jag aldrig när jag träffade Patric och han berättade att han hade en Jack Russel *hjälp tänkte jag* Det går aldrig, men efter nån vecka var dom såna kompisar.

Nu har jag suttit och hållt på länge med att försöka få rätt på bildspelet, vill ju gärna delge er mina fina bilder på de närmsta vi har- djuren...


Ska ge mig på det imorgon. Nu ska jag återgå till vår sista myskväll innan jobbet börjar igen och jag ska återgå till min vardag.. Med l'karkontakter osv..*suckar* Är lite orolig för min vikt, har bara gått upp 3hg denna sommar, trots all näringsdrycker förutom all god mat o god öl och njukglass framförallt. För det har det blivit MÅNGA av.
Nu har ni väl kommit på att jag tycker om öl, men en flaska rött är lika gott, men inhet går ut mot en kall öl en varm sommardag

Sambon har istället lyckats gå upp 4 kg denna sommar. Dom hade jag gärna tagit.

Så godnatt all ni som följer mig, är glad för alla kommentarer. =o)

2 kommentarer:

  1. Du har mycket att vara glad för Cissi... en pojkvän som du tycker om och som är rädd om dig, djuren att slösa kärlek på, växterna likaså. Vilka tjusiga planteringar! Fina djur, men du det andra bildspelet var också jättefint kan du inte ha två?

    SvaraRadera
  2. Hej!Vill bara fråga dig,vad för slags sjukdom du lider av?


    Anki!

    SvaraRadera